تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توپک های مرغ و بادنجان، غذای مورد علاقه کودکان

کد خبر: ۵۲۶۵۳۲

۱۱۷۱۴  بازدید

اگر فرزندتان بدقلق است و به راحتی هر غذایی را نمیخورد، اصلا ننگرانی به دل راه ندهید. ما برای شما راه حلی پیشنهاد کرده ایم. این توپک های مرغ و بادنجان را درست کنید، فرزندتان خودش جذب این غذا می شود.

ماهنامه سرآشپز - اکرم عسگری: اگر فرزندتان بدقلق است و به راحتی هر غذایی را نمیخورد، اصلا ننگرانی به دل راه ندهید. ما برای شما راه حلی پیشنهاد کرده ایم. این توپک های مرغ و بادنجان را درست کنید، فرزندتان خودش جذب این غذا می شود.


مواد مورد نیاز:سینه مرغ (چرخ شده): 100 گرم بادنجان: 2 عدد پیاز (رنده شده): یک دوم عدد فلفل دلمه ای قرمز (نگینی خرد شده): 3 قاشق سوپخوری پنیر گودا: چند ورقه آرد سفید: 1 پیمانه تخم مرغ (هم زده با مقداری شیر) 2 عدد پودر سوخاری: 1 پیمانه نمک و فلفل: به میزان لازم زردچوبه: یک دوم قاشق چایخوری روغن مایع: به میزان لازم
لقمه بادنجان و مرغ  روش پخت:

1. بادنجان را با پوست ورقه کرده و داخل تابه ای به همراه روغن هر دو طرف آن را سرخ کنید.


2. مرغ، پیاز، فلفل دلمه ای، نمک، زردچوبه و فلفل را داخل کاسه ای ریخته و با هم مخلوط کنید. سپس ورز داده و به اندازه قطر حلقه های بادنجان از مواد برداشته و به صورت گرد مانند کتلت حالت دهید. بعد به همراه روغن درون تابه ای سرخ کنید.


3. پنیر را به صورت گرد و به قطر حلقه های بادنجان برش بزنید.


4. یک حلقه بادنجان روی سطح صافی قرار داده به ترتیب یک برش پنیر، 1 عدد کتلت مرغ، یک برش دیگر پنیر، 2 حلقه بادنجان قرار داده و با خلالی چوبی محکم کنید. بعد به ترتیب درون آرد، تخم مرغ، پودر سوخاری، سپس تخم مرغ و پودر سوخاری بغلتانید تا پوشش بگیرد. (این کار را تکرار کنید تا مواد تمام شود.)


5. هر کدام از لقمه ها را درون روغن شناور و داغ سرخ کرده بعد روی دستمال کاغذی قرار داده تا روغن اضافه آن خارج شود. سپس به دلخواه با گوجه گیلاسی و جعفری تزیین و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توپک های مرغ و بادنجان، غذای مورد علاقه کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..