تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهایی از مشکلات روحی با خورشید درمانی

رهایی از مشکلات روحی

امروزه به دلیل فزونی مشکلات روحی از جمله افسردگی روانشناسان در پی یافتن راه حل های گوناگونی برای درمان و پیشگیری از اینگونه مشکلات روحی و روانی هستند و بهروش های متعددی برای درمان آن دست یافته اند که برخی از آنها استفاده از منابع و انرژی های طبیعی موجود در طبیعت اطرافمان است.

رهایی از مشکلات روحی

رهایی از مشکلات روحی

توصیه های ساده و کاربردی برای رفع مشکلات روحی

برای بهبود تاثیرات ذهنی در طول ساعات بیداری در ماه هایی که هوا زود تاریک می شود و جلوگیری از مشکلات روانشناسی به دنبال لامپی باشید که ضرر کمتری داشته و هم بتواند نوری فراهم کند که وقتی صبح روشن می کنید احساس خوبی به بدن شما بدهد .

رهایی از مشکلات روحی

رهایی از مشکلات روحی

مشکلات روحی زمستان
اثرات فوق العاده نور خورشید برای رفع مشکلات روحی در فصل زمستان

در طول زمستان به دلیل کمبود تابش نور خورشید و سردی هوا سعی کنید روزانه ۱۵ دقیقه بیرون از منزل باشید که بهترین ساعت حدود ۲ تا ۴ بعداز ظهر است . چون در معرض آفتاب بودن ویتامین D بدن شما را تامین می کند و در زمستان هم به دلیل سردی هوا سر تا پای بدن پوشیده است آفتاب مستقیم به بدن نمی تابد و اگر فقط ۱/۳ اینچ از بدن بدون پوشش باشد برای جذب ویتامین D و تابش آفتاب کافی است.

رژیم غذایی خود را با غذاهای مکمل و مقوی در فصل زمستان که هوا سرد است بهبود ببخشید و چون غذا روح انسان را هم درمان می کند و کمبود ویتامین D باعث پوکی استخوان بخوص در خانم ها می شود . لباس ها را در هوای آزاد با نور آفتاب خشک کنید.

چون بسیاری از میکروب ها را هم از بین می برد اما امروزه با وجود آپارتمان نشینی افراد فرصت این طور کارها محدود شده است.

درمان ارزان و سریع افسردگی!

ایا میدانید برای مقابله با استرس چه باید کرد؟

جمله هایی که کودک پرخاشگر را آرام میکند

اختلال پارانویید یا شک و بدبینی و درمان پارانویاها

توانایی نه گفتن را بیاموزیم

مطالب مرتبط خرید خط تلفن الناز شاکردوست با قیمت ۲۴۰ میلیون تومانخرید خط تلفن الناز شاکردوست با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان توهین وتهمت غیراخلاقی هفته نامه یالثارات به شهرزاد وقباد وفرهاد!!!توهین وتهمت غیراخلاقی هفته نامه یالثارات به شهرزاد وقباد وفرهاد!!! مدل های زیبا وبروزانگشترهای لاکچری!!!مدل های زیبا وبروزانگشترهای لاکچری!!! برای خوشبختی در زندگی زناشویی از این 8 دستور استفاده کنید.برای خوشبختی در زندگی زناشویی از این ۸ دستور استفاده کنید. خوردن جگر در بارداریخوردن جگر در بارداری

انتشار برای دوستان

کلوبفیس نماافسرانانتشار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهایی از مشکلات روحی با خورشید درمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..