تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهوع شدید در بارداری نشانه چیست؟

داشتن تهوع و حتی استفراغ در طی سه ماهه اول طبیعی است و اغلب خانم ها به این وضعیت دچار می شوند.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام تقریبا 7 هفته است باردارم. تهوع شدید دارم ولی استفراغ ندارم. برای جلوگیری از تهوع چکار کنم؟ خوردن قرص مولتی ویتامین بدون دستور پزشک اشکال دارد؟

پاسخ دکتر ناهید خدا کرمی، متخصص مامایی و رئیس انجمن علمی مامایی ایران:
داشتن تهوع و حتی استفراغ در طی سه ماهه اول طبیعی است و اغلب خانم ها به این وضعیت دچار می شوند. برای کاهش علائم می توانید از زنجیل تازه یا پورد زنجبیل استفاده کنید که خطری در بارداری نداشته و اثرات ضد تهوع دارند. در ضمن بهتر است به جای خوردن وعده های غذایی کم تعداد و پر حجم، تعداد وعده های غذایی خود را زیاد کرده و در عوض حجم هر وعده را کم کنید تا تهوع تان تشدید نشود. اگر این تهوع ها باعث شده بی اشتها شوید یا وزن کم کنید بهتر است تحت نظر پزشک باشید و دارو را با نظر ایشان مصرف کنید نه خودسرانه.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهوع شدید در بارداری نشانه چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..