تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا قلب جنینم تشکیل نشد؟

معمولا جنین هایی که قلب ندارند یک مشکل کروموزومی داشته اند که باعث عدم تشکیل قلب جنین شده است.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من پارسال باردار بودم حدودا 43 روز که بعدش بچه ام خودش افتاد البته هنوز قلبش تشکیل نشده بود. می خواستم راهنمایی بگیرم و بپرسم علت تشکیل نشدن قلب چیست؟ امسال آزمایش های قبل از بارداری را دادم و گفتند هیچ مشکلی ندارم.

پاسخ دکتر مینو آیرملو، جراح و متخصص زنان و زایمان:
معمولا جنین هایی که قلب ندارند یک مشکل کروموزومی داشته اند که باعث عدم تشکیل قلب جنین شده است. ممکن است این مشکل در بارداری بعد تکرار بشود و ممکن هم هست که تکرار نشود. ولی یک بار سقط اتفاق نگران کننده ای نیست و نیازی به بررسی ندارد. سقط در بارداری اول بسیار شایع است. در اغلب مواقع بدن مادر به طور خود به خود جنینی را که ناقص است دفع می کند. این ناقص بودن هم تقصیر پدر و یا مادر نیست و گاهی اتفاق می افتد. چون آزمایش دادید و خدا را شکر مشکلی هم نداشتید می توانید با خیال راحت باردار بشوید.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا قلب جنینم تشکیل نشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..