تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه های قرآنی باید هدفمند شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی ظهر چهارشنبه  در جلسه هم اندیشی جامعه قرآنی استان افزود: قرآن در بر دارنده معارف و تعالیم والایی است که اگر به درستی و بر اساس علم و آگاهی به آنها پرداخته شود بیشک هدایتگر و سعادت بخش خواهد بود در غیر این صورت این درخت تنومند هیچ ثمره ای نخواهد داشت.

وی اظهار کرد:  برخی در برابر سخنان و آموزه های قرآن سپر میگیرند. آنها معتقدند قرآن نباید در سیاست های خارجه ما، شکل روابط ما با دوستان و دشمنان دخالت کند در حالی که طبق آیات آموزه های قرآن بر این دو اصل اساسی یعنی تبعیت از خداوند و دوری از طاغوت بنا شده است حال ما چگونه میتوانیم بخشی از آموزه های قرآن را بیان و بخشی دیگر را کتمان کنیم؟ این ظلم به قرآن است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: محافل و مجالس تلاوت قرآن کریم همراه با تفسیر و تبیین برگزار شوندو  برای رونق این مجالس یا باید اساتید و مربیان قرانی مجهز به بسته های آموزشی شوند یا اینکه از طلاب با فضیلت و عالم به علوم قرآنی بهره مند شد.

وی افزود:  مفسرین و باید همه قرآن را با هر آنچه در اوست به مردم بگویند وقرآن در کنار دعوت مردم به اخلاق و مهربانی با هم نوعان و سایر انسان ها به مقابله و مجاهده با کفر و عدم تبعیت از طاغوت دعوت میکند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: قرآن هدایتگر حاصل تفسیر و تحلیل تبیینی است در غیر این صورت خود قرآن می تواند موجب گمراهی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه های قرآنی باید هدفمند شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..