تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید فقر را در جامعه از بین برد

باید فقر را در جامعه از بین بردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در شبستان مسجد اعظم برگزار شد بابیان اینکه در اسلام موارد بسیاری برای اداره کشور وجود دارد اظهار داشت: زکات فطره در راه درستی مصرف نمی‌شود اگر زکات فطره درست مصرف شود، میزان بسیاری از فقر را در کشور از بین می‌برد.
 
وی بابیان اینکه دولت تاجر خوبی نیست، گفت: اینکه برنامه‌هایی را در جامعه اجرا کنیم و در قبال آن از مردم پول بگیریم کار درستی نیست، چراکه تجارت برای مردم است و بانک‌ها امانت‌دار مردم هستند و در قبال انجام کار باید مبلغی را بگیرند.
 
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه نباید آیات قرآن را با ذهنیت خود معنا کرد، ادامه داد: هر زمانی که پیامبر اکرم (ص) زکات را از مردم می‌گرفت، می‌فرمودند که خدایا این زکات را به‌عنوان مغنم می‌گیریم یعنی درنهایت فایده آن به خود کشاورز برمی‌گردد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه بیان کرد: گرفتن روزه در تابستان بسیار کار سختی است، اما این روزه گرفتن مغتنم است و باید قدر آن را دانست.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید فقر را در جامعه از بین برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..