تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط یک میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب

ساعت: 11:41 منتشر شده در مورخ: 1396/02/27 شناسه خبر: 1107893

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب محموله های قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با زرین خبر، اظهار کرد: با تلاش همکاران انتظامی در ۴۸ گذشته، محموله های کالای قاچاق در این شهرستان و در محورهای مواصلاتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: این محموله ها شامل، تعداد ۲۴۷ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار قاچاق خارجی، دو هزار و ۸۸۰ عدد چسب مایع خارجی و ۳۷۲ عدد لوازم خانگی بودند که در سه علمیات مختلف کشف شده اند.

وی با بیان اینکه در این زمینه چهار نفر نیز دستگیر شد، گفت: در این زمینه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد تصریح کرد:  مجموع ارزش ریالی این محموله ها که افراد سودجو آنها را از شهرهای مرزی بارگیری و قصد انتقال به شهرهای عمقی کشور داشتند، یک میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط یک میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..