تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: امکان ایجاد ۵ میلیون شغل نیست/ حامی روحانی:امکان ایجاد بیش از ۵ میلیون شغل هم ممکن است

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1396/02/27 شناسه خبر: 1108149

حضور افراد انگشت شمار در همایش انتخاباتی روحانی؛

با وجود اینکه دولتی ها و حامیان دولت رقبا را به علت شعار ایجاد ۵ میلیون شغل مورد انتقاد دید قرار می دادند حامی دولت در سخنرانی خود در سراب گفت امکان ایجاد بیش از ۵ میلیون شغل هم ممکن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, غفار اسماعیلی در جمع هوادارن دکتر روحانی و خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: بایستی مورد بررسی قرار گرفته و مزایا و آفات حضور و عدم حضور در انتخابات مساله مهمی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: برکت حضور مردم در عرصه مساله مهمی است و اگر پشتیبانی ملت نبود انقلاب پا نمی گرفت و دوباره این حضور بود که ۸ سال دفاع مقدس را با موفقیت پایان داد.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه در کشور کسی هیچ فرد را اجبار به رای دادن نمی کند اظهار داشت: در نظام ما آرای مردم آزاد و اختیاری است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز در کشور مشکل اقتصادی هست ابراز داشت: امروز اندیشه های مردمی عامل مطرح شدن ایران در عرصه های بین المللی است.

وی ادامه داد: تحریم ها در اثر برخی سخنرانی ها در عرصه بین الملل هست که تاوان آن را مردم می دهند و در افزایش قیمت ها اثر مستقیم دارد.

شهردار سابق سراب تعداد و کثرت آرا را در امنیت کشور و مقبولیت دولت آینده مهم عنوان کرد.

وی ادامه داد: امروز باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که رویکرد صلح داشته باشد و به جای القای جنگ صلح را برقرار کند و جوانان مردم را از راه امن به ساحل نجات برساند و ایجاد جنگ کار ساده ای است ولی ایجاد صلح سخت است.

اسماعیلی به خدمات وزیر امور خارجه کشور اشاره و گفت:افتخار این است که وزیر امور خارجه آمریکا در کنار کشورهای دیگر در مذاکرات و در مقابل مذاکره کنندگان مقتدر کشورمان صف آرایی می کنند.

رییس ستاد تحصیل و رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: امروز از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در امد کشور ۱۰۰ هزار میلیارد برای اشتغال می ماند که ۶۰۰ هزار شغل را می تواند ایجاد کند و برای ایجاد شغل برای رفع مشکلات اشتغال جوانان باید سرمایه گذاری خارجی در کشور صورت گیرد.

وی ادامه داد: ما رییس جمهوری می خواهیم که هم عزت برای ما بیاورد و هم کشور ما را از جنگ نجات دهد و هم برای دنیا اعتماد سازی کند و باید بدانیم سرمایه گذاری زمانی در کشور صورت می گیرد که جنگ در کشور نباشد که هیچ دیوانه ای در کشور جنگ زده سرمایه گذاری نمی کند.

وی به قطعنامه ۷ شورای امنیت اشاره و ابراز داشت: این قطعنامه اجازه داده بود تا هرکشوری بدون بهانه به ایران حمله کند, حت افغانستان هم می توانست به ما حمله کند.

نماینده سابق مجلس با انتقاد از شعار ایجاد ۵ میلیون شغل گفت: من می گویم بیشتر از ان هم می شود تولید کرد ولی با شمشیر کشیدن به روی دنیا نمی شود بلکه با تعامل ممکن است.

اسماعیلی با بیان اینکه با دوروز خوابیدن در مسجد و گشتن اتومبیل مردم بسیج نمی شود ابراز داشت: در نماز یکی می گفت به کسی رای بدهید که بسیجی باشد آیا این افراد بسیجی اند یا آنهایی که در مقابل گلوله سینه سپر کردند.

وی در ادامه با انتقاد از برگزاری یادواره شهدا و پیش کشیدن روشنگری انتخاباتی در این یادواره ها گفتک شهدا به برگزاری این یادواره ها راضی نیستند.

همایش حامیان روحانی غفار اسماعیلی در جمع حامیان روحانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: امکان ایجاد ۵ میلیون شغل نیست/ حامی روحانی:امکان ایجاد بیش از ۵ میلیون شغل هم ممکن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..