تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوه تعیین بهترین بازیکن فوتبال جهان تغییر می کند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیفا در نظر دارد در شیوه تعیین بهترین بازیکن فوتبال جهان تغییراتی را اعمال کند. بر این اساس از این به بعد در انتخاب بهترین بازیکن، عملکرد طول یک فصل آنان مورد ارزیابی قرار می گیرد، در حالی که پیش از این فیفا تنها عملکرد طول ابتدا تا انتهای یک سال بازیکنان را ارزیابی می کرد. این تغییر به بازیکنان و مربیان سراسر جهان کمک می کند تا با در نظر گرفتن عملکرد هر بازیکن در طول یک فصل برای انتخاب بهترین بازیکن جهان کار راحت تری داشته باشند.

در صورت اجرای این تصمیم فیفا، کیفیت بازی بازیکنان در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا  تاثیر بیشتری بر انتخاب آنان به عنوان بهترین بازیکن جهان می گذارد، بنابراین کریستیانو رونالدو ستاره تیم رئال مادرید و جیان لوئیجی بوفون کاپیتان تیم یوونتوس که هر دو با تیم های شان در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند از بخت بالایی برای تصاحب این عنوان برخوردار هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوه تعیین بهترین بازیکن فوتبال جهان تغییر می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..