تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارنامه کنکور ارشد ۹۶ نیمه دوم خرداد منتشر می‌شود

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجو در ۱۳۲ کدرشته امتحانی در ۶ گروه آزمایشی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار شد.

وی با اشاره به اعلام نتایج اولیه این آزمون گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم خردادماه همزمان با کلید نهایی به صورت کارنامه منتشر می‌شود.

توکلی افزود: برای شرکت در این آزمون تعداد ۸۷۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۳۰ هزار و ۴۹۱ نفر زن و ۴۴۷ هزار و ۸۶۲ نفر مرد بودند که این آمار نسبت به تعداد ثبت نام کنندگان سال ۹۵، تعداد ۱۱۶ هزار و ۹۸۰ نفر افزایش نشان داد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تعداد ۸۷۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب این آزمون تعداد ۷۱ هزار و ۷۲۵ داوطلب علاقمندی خود را به شرکت در آزمون کدرشته امتحانی دوم اعلام کردند.

وی افزود: با توجه به تعداد داوطلبان ثبت نام کننده و آمار علاقمندان به رشته امتحانی دوم، تعداد ۹۴۹ هزار و ۹۷۸ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شد که از این تعداد ۴۶۳ هزار و ۴۰ کارت برای زنان و ۴۸۶ هزار و ۹۳۸ کارت برای مردان صادر شد.

توکلی اظهار داشت: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی در ۱۳۲ کدرشته امتحانی برگزار شده است که از تعداد ۸۷۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۷۰۷ هزار و ۶۳ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بوند و ۱۷۱ هزار و ۱۹۰ داوطلب غایب بودند.

وی افزود: در واقع ۸۰.۵۱ درصد افراد در جلسه آزمون حاضر و ۱۹.۴۹ درصد آنان غایب بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تعداد ۷۰۷ هزار و ۶۳ داوطلب حاضر در جلسه آزمون، تعداد ۳۵۷ هزار و ۸۰۲ نفر مرد و ۳۴۹ هزار و ۲۶۱ نفر زن بودند. از این تعداد، ۵۶ هزار و ۸۸۴ داوطلب برای شرکت در آزمون کدرشته امتحانی دوم حاضر بودند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارنامه کنکور ارشد ۹۶ نیمه دوم خرداد منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..