تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی

کد خبر: ۵۳۳۵۲۳

۱۳  بازدید

کار او با آنچه که ما معمولا از هنر شن و ماسه می شناسیم تفاوت دارد و از این ماده سست و دانه دانه مجسمه هایی می تراشد که گویی با گلی انعطاف پذیر و خمیری شکل کار می کند.

برترین ها: توشیهیکو هوساکا ساخت مجسمه های ماسه ای را در مدرسه هنر آغاز کرد و 20 سال است که از ساحل و جعبه های ماسه به عنوان بوم خود استفاده می کند. کار او با آنچه که ما معمولا از هنر شن و ماسه می شناسیم تفاوت دارد و از این ماده سست و دانه دانه مجسمه هایی می تراشد که گویی با گلی انعطاف پذیر و خمیری شکل کار می کند. در این فرآیند هیچ هسته، قالب و یا چسبی استفاده نمی شود، فقط ماسه. تنها ترفندی که هوساکا استفاده می کند این است که در انتهای کارش به آن اسپری سخت کننده می پاشد تا آن را چند روزی در برابر فرسایش ناشی از باد و آفتاب محافظت کند. آثار دیدنی این هنرمند را در این مطلب مشاهده می کنید.

مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی  مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی  مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی  مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی  مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی  مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی  مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه های ماسه ای باورنکردنی هنرمند ژاپنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..