تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم مراقب لیست‌های جعلی باشند

سخنگوی لیست خدمت گفت: برخی از جریانات سیاسی و نامزدهای انتخابات شورای شهر با سوءاستفاده از عنوان لیست خدمت، در تلاش برای القای حمایت از خود هستند که مردم باید مراقب باشند.

به گزارش شمانیوز: جلال ملکی سخنگوی لیست خدمت طی سخنانی اظهار داشت: اعلام اسامی لیست خدمت در فضای مجازی، ارسال پیامک انبوه و فضای تبلیغاتی سطح شهر که با عناوین مختلف و بعضاً با تغییرات برخی اسامی افراد لیست انتشار پیدا می‌کند، مورد تائید این لیست نیست و قویاً تکذیب می شود.
ملکی ادامه داد: اخیراً مشاهده شده برخی از طریق ارسال پیامک انبوه و با عناوین لیست های مختلف نسبت به درخواست اعلام حمایت مردمی جهت رأی به این لیست های مجعول می‌کنند که این موضوع سبب سوالات مختلف حامیان مردمی لیست خدمت شده است، از این رو اعلام می‌گردد اسامی لیست خدمت فقط تحت عنوان این لیست و با سرلیستی مهدی چمران منتشر شده است.
سخنگوی لیست خدمت در پایان خاطرنشان کرد: هریک از نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که این‌گونه اقدامات را صورت می‌دهد، در ابتدا ضمن رعایت اخلاق از ایجاد شائبه در افکار عمومی پرهیز کند و از طرفی ستاد انتخاباتی لیست خدمت حق خود را برای پیگیری حقوقی این موضوع محفوظ می‌داند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم مراقب لیست‌های جعلی باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..