تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محیط بانان مشمول سختی کار می شوند/ وزارت کار عهده دار لایحه حمایت از محیط بانان است

محیط بانان مشمول سختی کار می شوند/ وزارت کار عهده دار لایحه حمایت از محیط بانان استحسن لطفی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لایحه حمایت از محیط بانان و افزایش حمایت های قانونی آن ها اظهار داشت: هدف از طرحی که اخیرا به مجلس و کمیسیون اجتماعی ارجاع شده، ادغام سازمان های محیط زیست، منابع طبیعی و هواشناسی به یک وزارتخانه است.

لطفی در ادامه افزود: اگر مجلس موفق شود این وزارتخانه را تشکیل دهد، این موضوع قطعا باعث بهتر شدن وضعیت محیط بانان و محیط زیست خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجدید نظر درباره وضعیت محیط بانان گفت: تا زمانی که این طرح به تصویب نرسد از این که لوایح متعددی را بیاوریم ناقض لوایح قبلی خواهد بود، بنابراین ما منتظر هستیم تا این لایحه به صحن بیاید و مراحل پایانی را بگذراند تا یک تجدیدنظر در رابطه با شرایط و وضعیت محیط بانان داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به لایحه مشمول سختی کار محیط بانان افزود: محیط بانان باید مشمول سختی کار شوند که در این راستا وزارت کار به وسیله کمیته ای برای حوزه های مختلف شغلی سختی و شرایط کار را مشخص می‌کند.

لطفی در ادامه تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی رشته های شغلی را در این کمیته مطرح می کنند و با توجه به وضعیت کاری شاغلان در آن رشته شغلی، کمیته سختی کار را برای آن ها تعیین می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محیط بانان مشمول سختی کار می شوند/ وزارت کار عهده دار لایحه حمایت از محیط بانان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..