تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396

 

متولد فروردین : امروز خواه شما در دنیای واقعیت سیر کنید خواه در عالم رویا به سر ببرید، روزی پر از احساسات عاشقانه برای شما خواهد بود. ونوس زیبا همراه با سیاره بخت شما یعنی اورانوس در حال تغییر دادن سیستم شما هستند. با توجه به وجود اورانوس نگران پایداری و ایستادگی نباشید. فراموش نکنید که فقط به دلیل اینکه یک فرد متفاوت شما را هیجان زده کرده، نباید نباید خیلی زود برانگیخته شده و واکنش نشان بدهید.

 

متولد اردیبهشت : ممکن است شما فکر کنید که در روزهای آینده یکی از اطرافیان شما می‌تواند برایتان مشکلی ایجاد کند. تلاش برای جلوگیری کردن از پیشروی این مشکل می‌تواند سازنده باشد، اما نباید سعی کنید که مانع بیان کردن ترسها و خشمهای طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می‌خواهید این مشکل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید که در مورد خود صحبت کنند، آن وقت قادر خواهید بود که با فکری باز تصمیم بگیرید.

 

متولد خرداد : امروز که ماه کامل در نشانه شما قرار گرفته‌است موارد احساسی را که شما فکر می‌کردید باید به حال خود رها کنید از نو زنده خواهد کرد. اما ضمیر ناخودآگاهتان با خودش مشکل دارد و باعث می‌شود شما احساس راحتی نکنید. حتی اگر تصور می‌کنید برای حرکت کردن کاملاً آماده هستید، شما باید نگاهی به مسائل مربوط به گذشته بیندازید، گویی که آنها دوباره در زمان حال اتفاق افتاده‌اند.

 

متولد تیر : شما چگونه می‌توانید هم به وظایفتان در محل کار عمل کرده و هم از پیش‌آمدهای متنوعی که اکنون وارد زندگی شما شده لذت ببرید؟ در حالی که شما سعی می‌کنید هر دو جنبه ذاتی خود را نشان دهید، جواب دادن به این سؤال مستلزم داشتن هنر مهارتی سازگاری داشتن است. پذیرفتن تفاوت بین تلاشهایی که وجودشان لازم است و سرگرمی‌های مورد علاقه، یک نقطه شروع است، اما شما مجبور خواهید بود که در طول روز متعادل تر شوید تا شانسی برای راضی بودن داشته باشید.

 

متولد مرداد : اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.

 

متولد شهریور : اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

 

متولد مهر : احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.

 

متولد آبان : حتی اگر شما هدایت کردن موجی از احساسات بیان نشده را ادامه دهی، باز هم از تجربه خیلی شیرینی که قرار است برایت اتفاق بیفتد دور نمی‌شوی. شما باید در عشقی که در اطرافت هست باقی بمانی برای اینکه بهترین اتفاقها برایت امکان پذیر می‌شود و اگر شما بیمناک باشی، زندگی‌ات خالی از چیزهایی می‌شود که در واقع شما می‌خواستی داشته باشی.

 

متولد آذر : شما انسانی هستید که با هیجانات وجودی‌تان زنده هستید در این روزها این هیجانات به شدت کاهش یافته است به همین دلیل شما به شدت دلسرد شده اید و در پی این راه نیستید که دوباره هیجانات شوق و ذوق زندگی را در خودتان بیدار کنید تنها ناامید شده اید بهتر است به جای نا امیدی دوباره این شوق و ذوق را در خود بیدار کنید.اتفاقات ناگواری پیش امده اند که شما خود را در تمامی انها مسئول می‌دانید به همین دلیل هیجانات تان فرو کش کرده اند به خود بقبولانید که شما هر کاری که از دست تان بر می‌امد انجام داده اید و این سرنوشت و اقبال بوده است که علی رغم تمام تلاش و کوشش شما چنین مشکلاتی پیش امد کرده اند.هر مشکلی دوره‌ای دارد و به زودی به پایان می‌رسد دیگر خود را مقصر کاری ندانید و با امید به زندگی تان ادامه دهید.

 

متولد دی : شما به تازگی احساس فوق العاده قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.

 

متولد بهمن : امروز شما روابط اجتماعی زیاد خوبی ندارید، بخصوص اگر نتوانید تصمیم گیری کنید. شما به جای اینکه یک تصمیم قطعی بگیرید بیشتر دوست دارید که هر دو گزینه را انتخاب کنید. این موضوع می تواند شبیه به یک استراتژی افراطی به نظر برسد، در این هنگام در مورد چیزهایی که دوست دارید جدی تر خواهید شد. به خاطر جانبداری کردن از هر دو گزینه نیت خود را پنهان نکنید. ممکن است که شما این توانایی را پیدا کنید که خودتان را زا آن خلاص کنید.

 

متولد اسفند : امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می‌کنند که شما احساس ناامنی می‌کنید،‌ و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، ‌بسرعت مجبور می‌شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، ‌شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت‌های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..