تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت سرمربی سابق پرسپولیس از نکونام برای حضور بر روی نیمکت تراکتورسازی

به گزارش افکارنیوز،

مصطفی دنیزلی سرمربی سابق باشگاههای پاس و پرسپولیس که یکی از محبوب ترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود. مربی ترک تبار که در فوتبال ایران طرفداران زیادی دارد در تیم پاس تهران نکونام را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت و رابطه خوبی نیز با این بازیکن برقرار کرده بود. حالا که خبر احتمال سرمربیگری نکونام در تراکتورسازی مطرح شده، او به حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی پرداخته است.

دنیزلی درباره ورود جواد نکونام به عرصه مربیگری فوتبال اظهار داشت: «جواد یکی از بهترین شاگردان من در پاس بود که علاقه خاصی به او داشتم. با اینکه سن زیادی نداشت به خوبی به عنوان یک کاپیتان تیم را رهبری می کرد و بازیکنان تیم ارتباط بسیار نزدیکی با او داشتند.»

وی ادامه داد: «برای شروع مربیگری ۴ فاکتور مهم لازم است که نکونام همه این فاکتورها را در اختیار دارد. او بسیار باهوش است ، از شخصیت و کاریزمای بالایی برخوردار است، قدرت بیان خوبی دارد و همینطور به راحتی با بازیکنان ارتباط نزدیکی برقرار می کند.»

سرمربی سابق پاس تهران و پرسپولیس به سابقه نکونام هم اشاره کرد: «فراموش نکنید که جواد در بالاترین سطح فوتبال جهان و در مسابقات معتبری مثل لالیگا سال ها حضور داشته و تجربه بسیار خوبی به همراه دارد. من فکر می کنم او با انگیزه زیادی کار را شروع می کند و در مربیگری حتما موفق خواهد بود.»

دنیزلی که سابقه سرمربیگری در تیم های گالاتاسرای ، بشیکتاش و فنرباغچه ترکیه را نیز دارد، درباره احتمال حضور نکونام در تراکتورسازی افزود: «اگر نکونام به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی انتخاب شود برای او و این تیم محبوب که هواداران زیادی دارد، آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم جواد در دنیای مربیگری هم مثل دنیای بازیگری به همه خواسته های خودش برسد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت سرمربی سابق پرسپولیس از نکونام برای حضور بر روی نیمکت تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..