تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عضو ستاد انتخاباتی قالیباف به لغو کنسرت خواننده معروف در مشهد +توئیت

انتشار این خبر که واکنش های فراوانی را به دنبال داشت با پستی که اشرف زاده در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده داغ تر شد، وی در صفحه اینستاگرام خود نوشته : " با پوزش فراوان از مردم مشهد و خراسان، از ورود و اجرای بنده در مشهد ممانعت به عمل آمد، سیاستمدارانتون را با دقت انتخاب کنید، امیدوارم به زودی روی ماهتونو ببینیم".

واکنش به ممانعت ورود خواننده معروف به مشهد+ توییت 

با توجه به اینکه امروز هر دو نامزد رقیب ریاست جمهوری آقایان رئیسی و روحانی در جمع حامیان خود در مشهد حضور خواهند داشت، به نظر می رسد انتشار این خبر بیشتر یک عملیات روانی باشد زیرا اگر ممانعت از وروی این خواننده به مشهد وجود داشت بلافاصله واکنش ها و اعلام آمادگی ها برای همراهی حجت اشرف زاده به مشهد انجام نمی شد.

محمود رضوی عضو ستاد انتخاباتی قالیباف در واکنش به این خبر در پست توئیتری خود نوشت: " آقای اشرف زاده واقعا اگر مصمم به رفتن مشهد هستند تشريف بياورند ميهمان حقير برويم مشهد، كنسرت را برگزار كنند و برگردند تضمين برگزاری بامن".

واکنش به ممانعت ورود خواننده معروف به مشهد+ توییت 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عضو ستاد انتخاباتی قالیباف به لغو کنسرت خواننده معروف در مشهد +توئیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..