تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




25 ورزشگاه 15 هزار نفری در دولت یازدهم بهره برداری شد

به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد با بیان اینکه افتتاح این طرح ها ظرفیت خوبی برای ورزشکاران ایجاد کرده است، اظهار کرد: با طرح های مزبور در مجموع، ظرفیت های بالای ورزشی در کشور ایجاد شده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود این طرح ها قادر خواهیم بود میزبانی بازی های بزرگ جام ملت های آسیایی و بسیاری از بازی های ملی و بین المللی را به عهده بگیریم.
سلطانی فر با بیان اینکه در خراسان شمالی هم کارهای خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته است افزود: با افتتاح این طرح ها ظرفیت بالایی برای ورزش مهیا شده است که علاوه بر استادیوم 15 هزار نفری 19 مهر، یک سالن 6 هزار نفری هم در جوار استادیوم طی 2 سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود ضمن افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد اوضاع ورزشی این استان را هم بررسی می کند.
ورزشگاه 15 هزار نفری 19مهر بجنورد در زمینی به گستره 45 هزار متر مربع ساخته شده است.
برای اجرای مجموعه ورزشی 15 هزار نفری بجنورد 40 میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.
3007/7186/ 6042 خبرنگاران: ربابه صانعی، فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «25 ورزشگاه 15 هزار نفری در دولت یازدهم بهره برداری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..