تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز برانکو به بازگشت نوراللهی و عالیشاه

به گزارش افکارنیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در میانه فصل قبل با یک چالش بزرگ مواجه شد.

او دو بازیکن خود به نام‌های امید عالیشاه و احمد نوراللهی را به راحتی از دست داد تا برای خدمت سربازی راهی تیم رقیب یعنی تراکتورسازی تبریز شوند و پرسپولیس شانس آورد که پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی با حکم فیفا بسته شد وگرنه تراکتوری‌ها با همین دو بازیکن، پرسپولیس را حسابی در طول فصل آزار می‌دادند و شاید شانس قهرمانی این تیم کم می‌شد. برانکو ماجرای جدایی نوراللهی را به راحتی پذیرفت و اجازه داد این بازیکن برای یک نیم‌فصل از جمع بازیکنان سرخپوش جدا شود اما موضوع امید عالیشاه کاملاً متفاوت بود.

عالیشاه بدون اینکه به مدیران باشگاه پرسپولیس خبر بدهد یا حتی برانکو را در جریان بگذارد، دفترچه اعزام به خدمت خود را دریافت کرد و با کد خدمتی مربوط به باشگاه تراکتورسازی راهی این باشگاه شد. بعد از جدایی عالیشاه، خبرهایی به گوش برانکو رسید مبنی بر اینکه عالیشاه در اعتراض به نیمکت‌نشینی، پرسپولیس را ترک کرده و به تیم رقیب پیوسته است و همین امر باعث عصبانیت شدید سرمربی سرخپوشان شد. حتی مدیران باشگاه نیز از رفتار عالیشاه و نوراللهی عصبانی بودند تا جایی که محمد ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه در مصاحبه‌ای گفت: «نوراللهی و عالیشاه به پرسپولیس خیانت کرده‌اند!»

با این حال وقتی از سازمان نظام وظیفه خبر رسید امکان بخشش در مدت خدمت سربازی عالیشاه و نوراللهی وجود دارد، پرسپولیسی‌ها کاملاً گذشته را فراموش کردند و به دنبال راه‌های بازگرداندن این بازیکنان هستند. برانکو نیز در این مورد به مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: «من فکر می‌کنم همه چیز تمام شده و هیچ مشکلی بین ما وجود نداشته است. من این دو بازیکن را نیاز دارم و فکر نمی‌کنم مشکلی با هم داشته باشیم!» به همین سادگی، برانکو باب آشتی با عالیشاه و البته نوراللهی را باز کرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز برانکو به بازگشت نوراللهی و عالیشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..