تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارشی از پایان شاه شرور

گزارشی از پایان شاه شرور

به گزارش بی‌باک نیوز، سردسته معروف اراذل و اوباش مازندران بامداد دوشنبه در زندان آمل درگذشت. «محمود طالبی» که زمستان 94 با پخش کلیپ‌های عربده‌کشی‌اش حسابی سروصدا به راه انداخته بود و چندی پیش دستگیر شده بود، بامداد دوشنبه آخرین نفس‌هایش را در زندان «متی کلاً» کشید و از دنیا رفت. مرگی که سخنگوی اورژانس آمل، علت آن را «حمله قلبی» عنوان کرده بود.

آقای «مهدی غلام نیا روشن» با اشاره به نوع مرگ این شرور معروف، به خبرگزاری «ایسنا» گفت : «بامداد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ ماه، در ساعت 2 و 36 دقیقه بامداد طی تماسی از زندان متی‌کلای بابل با مرکز سازمان اورژانس بابل، گزارشی مبنی بر عدم هوشیاری یکی از زندانیان گزارش شد. پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه دانشگاه را به محل مورد نظر اعزام کرد. تکنسین‌های اورژانس 115 پس از معاینات اولیه متوجه شدند، زندانی محمود طالبی معروف به شاه مازندران دچار ایست قلبی تنفسی شده و فاقد علائم حیاتی است.»

سخنگوی اورژانس بابل، یادآور شد: «همکاران اورژانس بلافاصله اقدام به سی پی آر و انتوباسیون کردند اما ثمری نداشت وی بلافاصله به بیمارستان روحانی منتقل شد که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم بی نتیجه بود و این زندانی درگذشت.»

از سوی دیگر، فرماندار بابل هم جزییات بیشتری از مرگ «محمود طالبی» بیان کرده است. آقای « محمد تقی عباسپور» گفته است:« محمود طالبی ساعت حدود 2.5 بامداد صبح دوشنبه به دستشویی زندان رفت و چون دیر کرد دوستانش پیگیر شدند. حال این فرد بهم خورده بود و دوستانش با مسوولان زندان تماس گرفته بودند و بعد از انتقال به بهداری زندان متی کلای بابل، با مرکز اورژانس 115 بابل تماس گرفته شد که بعد از معاینات اولیه به بیمارستان آیت الله روحانی بابل منتقل شد.اقدام کادر پزشکی برای احیای محمود طالبی ثمری نداشت و به گفته اورژانس 115 بابل وی براثر ایست قلبی درگذشت، ولی نتیجه نهایی را باید پزشکی قانونی اعلام کند.»

کلیپ‌هایی برای شرارت
شرور معروف مازندران، 34 ساله و اهل بابل بود. طالبی زمستان 94 به یکی از چهره‌های خبرساز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. او که خودش را «شاه مازندران» معرفی می‌کرد، با ربودن یکی دیگر از اشرار معروف منطقه «گتاب» مازندران و انتشار تصاویر شکنجه او در شبکه‌های اجتماعی، معروف شد. انتشار فیلم‌هایی از عربده کشی و رجز خوانی‌های او برای اشرار دیگر، موجی از ضبط کلیپ‌های عربده کشی و رجزخوانی اشرار را به راه انداخت و این موج تا آنجا پیش رفت که این اشرار، با عبارت‌هایی سخیف خطاب به همدیگر، از قدرت خود و محدوده حکمرانی‌شان سخن می‌گفتند و در عرض چند هفته موجی از کلیپ‌های رجزخوانی اشرار در استان‌های شمالی کشور به راه افتاد.

«پلنگ مازندران»، «چنگیز جنگلی»، «گنده لات نور و چمستان» و ... از جمله القابی بود که اشرار کلیپ ساز برای خود برگزیده بودند و در آن برای رقیبانشان رجز می‌خواندند. رجزخوانی بی حاصلی که با دستگیری آنان توسط پلیس تمام شد و هریک به دلیل  ایجاد رعب و وحشت در جامعه،  به مجازات‌های حبس متفاوتی محکوم شدند.

اما سرشناس‌ترین چهره اشرار مازندران «محمود طالبی» یا همان «شاه مازندران» بود. شروری که بیش از همه به انتشار فیلم‌های کوتاه پرداخته بود. با حکم دادستان بابل، او به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام در 12 بهمن ماه 94 ساعت 3 صبح در یکی از روستاهای بابل در مخفیگاهش دستگیر شد.

البته آن طور که دادستانی بابل اعلام کرده بود، طالبی پیش از آخرین دستگیری در بهمن سال 94 هم دارای هفت فقره پرونده شرارت بود.شاه خودخوانده مازندران از زمان دستگیری تا یک ماه پیش، در سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی در زندان بود.حکم اولیه وی 6 سال زندان بر اساس شکایت شاکی خصوصی بود که بر اساس اعلام دادستانی بابل به خبرگزاری میزان با رضایت شاکی یک ماه پیش از زندان آزاد شد.

اما خبرگزاری «میزان»  11 اردیبهشت امسال خبر داد که حکم قطعی برای شرور معروف به شاه مازندران صادر شده است و بر این اساس، متهم پرونده به 16 سال حبس محکوم شده است. حکمی که به او ابلاغ نیز شده بود.

سرنگونی شاه وحشت
طالبی که به گفته خودش دیپلم داشت و مدتی هم به صورت حرفه‌ای در سالن‌های کشتی مشغول ورزش و طی مراحل پیشرفت بود، چندی پیش در گفت و گویی ماجرای انتشار ویدئو جنجالی خود را این‌طور شرح داد: «من برای ورزش به جویبار رفته بودم. به همراه دوستانم بعد از تمرینات بیرون آمده و می‌خواستیم به بابل برگردیم که سه نفر با دو موتور راه ما را سد کردند. یکی از آنها که تفنگ شکاری در دست داشت از موتور پیاده شده و لوله آن را به طرف من نشانه رفت. او در حالی که حرف‌های نامربوطی می‌زد مرا تهدید کرد و دستش را روی ماشه تفنگ فشار داد اما گلوله در لوله تفنگ گیر کرد و شلیک نشد. دوستانش با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشتند و ما او را گرفتیم. وقتی او را به‌ بابل آوردیم می‌خواستیم بفهمیم که چه کسی او را برای کشتن من اجیر کرده است.»

او درتوضیح این که چرا از ضرب و شتم آن فرد فیلم گرفته بود، گفت: «می‌خواستیم با ارسال این فیلم برای کسی که او را اجیر کرده بود او را بترسانیم اما این کار را نکردیم. شاید کسی از تلفن همراهم برداشته باشد. شاید یکی از کسانی که آن روز در آن خانه بودند فیلم را انتشار داده باشد.»

ادعایی که البته با رجزخوانی‌های بعدی شاه شرور، رد شد تا بالاخره او در دام قانون افتاده و کلیپ دستگیری‌اش، چون کلیپ‌های رجز خوانی و عربده کشی‌اش در فضای مجازی دست به دست شد.

حالا هم دوباره نام او در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها افتاده است. این باراما با انتشار عکس‌ها و کلیپ‌هایی از مرگ و مراسم تدفین او. فیلم‌هایی که برای همیشه نام و خاطره‌های تلخ یکی از اراذل و اشرار معروف مازندران را به زیر خاک خواهد سپرد.
 


منبع: صبح نو

-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

  Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارشی از پایان شاه شرور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..