تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات ویژه برای روز جهانی موزه ها

روز 18 مه مصادف با 28 اردیبهشت از طرف کمیته بین المللی موزه ها (ایکوم) روز جهانی #موزه ها نامگذاری شده است.

به همین دلیل و به جهت بزرگداشت هفته میراث فرهنگی، با اعلام مدیر موزه ها و اموال تاریخی-فرهنگی بازدید از تمام موزه ها و مکان های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی رایگان است.

اسنپ، نرم افزار درخواست خودرو با موبایل همزمان با این رویداد و با هدف افزایش مشارکت عمومی و ترغیب و تشویق مردم به بازدید از موزه ها و مناطق قدیمی، طرح تخفیفی جدیدی را برای منطقه 12 تهران (قلب تهران) در نظر گرفته است. با اعلام روابط عمومی این شرکت، کاربران می توانند در روز 28 اردیبهشت با کد تخفیف dist12 برای رفت و برگشت از منطقه 12 تهران 30 درصد تخفیف تا سقف 30.000 ریال داشته باشند.

موزه های آبگینه و سفالینه، موزه استاد صنعتی، موزه ایران باستان، موزه پست و تلگراف، موزه دوران اسلامی، موزه سکه تهران، موزه شهید رجایی، موزه صلح تهران، موزه صنعتی (تهران)، موزه علوم و فناوری ایران، موزه ملی ایران و زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری (موزه عبرت) در این منطقه قرار دارند و شما می توانید روز 28 اردیبهشت با تخفیف اسنپ برای رفت و برگشت از این موزه ها استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات ویژه برای روز جهانی موزه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..