تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتل سه ستاره شادی اورامان افتتاح شد

هتل سه ستاره شادی #اورامان دوشنبه شب با حضور مسئولان شهرستان های #مریوان و #سروآبا افتتاح شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در مراسم افتتاح هتل سه ستاره شادی در اورامان گفت: با حمایت صندوق کارآفرینی و امید 2 میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی و تجهیز هتل سنگی اورامان اختصاص پیدا کرد که تاکنون یک میلیارد آن پرداخت شده است.

آرمان وطن دوست با اشاره به اینکه هتل سه ستاره سنگی اورامان با عنوان هتل شادی یکی از هتل های استاندارد کشور است، عنوان کرد: تا دو ماه آینده گواهی استاندارد آن صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته انقلابی در حوزه هتل سازی کردستان روی داد، بیان کرد: 60 میلیارد تومان تسهیلات سال گذشته در حوزه هتل سازی استان اختصاص پیدا کرد که از این میزان 50 درصد آن تاکنون پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: هتل لاله بانه، هتل شادی اورامان، مجموعه اقامتی زریوار مریوان و هتل آپارتمان بانه از مهمترین پروژه های هتل سازی استان در سال گذشته است.

مدیرعامل هتل سه ستاره شادی اورامان که یکی از هتل های سنگی مطرح در سطح کشور هم به شمار می آید، در حاشیه افتتاح این هتل در جمع خبرنگاران گفت: بنای این هتل در 15 سال گذشته احداث شده و ما آن را سال 93 تملک و سپس اقدام به بازسازی آن کردیم.

جمال رشیدیان بیان کرد: از سوی صندوق کارآفرینی و امید 2 میلیارد تومان برای بازسازی هتل اختصاص دادند که تاکنون 50 درصد آن پرداخت شده است.

وی میزان سرمایه گذاری شخصی در این هتل را 800 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: در قالب طرح توسعه این هتل اقدام به خرید چند قطعه زمین اطراف هتل برای ایجاد لابی، کافی شاپ، فروشگاه و پارکینگ کردیم.

وی با اشاره به اینکه این هتل دارای 19 اتاق با 85 تخت است، بیان کرد: متاسفانه ۶ ماه است از درآمد هتل نتوانسته ایم حقوق کارکنان هتل را پرداخت کنیم.

مدیرعامل هتل سه ستاره شادی اورامان گفت: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی استان برای حمایت از ما تعدادی از برنامه ها و همایش های خود را سالن اجتماعات این هتل برگزار کنند.

رشیدیان اظهارداشت: با اجرایی کردن طرح توسعه هتل برای 30 نفر اشتغال مستقیم و برای 40 نفر هم اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر خود به کردستان از هتل روستای سلین که از سوی این صندوق 100 میلیون تومان برای احداث آن تسهیلات پرداخت شده بود، بازدید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتل سه ستاره شادی اورامان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..