تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر شیوه تعیین برنده جایزه بهترین بازیکن دنیا توسط فیفا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا برای تعیین برنده جایزه «The Best»، جایزه بهترین بازیکن فوتبال دنیا در هر سال، سازوکار جدیدی را اعمال کرده است بدین نحو که معیار شایستگی یک بازیکن برای کسب این جایزه بهترین بودن او در یک فصل از فوتبال باشگاهی است نه بهترین بودنش در طول یک سال خورشیدی.

در حال حاضر تنها در فوتبال آمریکای جنوبی است که یک فصل از فوتبال باشگاهی در یک سال برگزار می‌شود و در دیگر کشورهای دنیای، هرفصل طی دو سال برگزار می‌شود.

با اعمال طرح زمانی جدید فیفا برای انتخاب کاندیداها، زمان رأی‌‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکن دنیا نیز جلو کشیده خواهد شد و به ابتدای هر فصل منتقل می‌شود تا افراد واجد شرایط رأی دادن، صرفاً عملکرد بازیکن در طول یک فصل را مد نظر داشته باشند. به این ترتیب در اروپا بازیکنی که به عنوان مثال در یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشته باشد، شانس زیادی برای بردن جایزه فیفا دارد و در این فصل هم به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و جان لوئیجی بوفون سنگربان یوونتوس که تیم‌های‌شان در لیگ قهرمانان فینالیست شده‌اند بیشترین شانس را برای کسب حداکثر آراء دارند.

درهمین حال اعلام شده است که شهر لندن برای برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال در فصل 17-2016 انتخاب شده است و این مراسم روز 23 اکتبر (اول آبان) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر شیوه تعیین برنده جایزه بهترین بازیکن دنیا توسط فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..