تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جولان ریزگردها در آسمان استان لرستان/ آلودگی به 5 برابر حد مجاز رسید

مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: با ورود موجی از ریزگردها به استان، در حال حاضر وضعیت کیفی هوای استان لرستان در شرایط ناسالم گرفته است.

وی با بیان اینکه بر اساس شاخص استاندارد آلودگی(AQI) وضعیت کیفی شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت و رومشکان ناسالم است افزود: آلودگی در شهرستان خرم‌آباد 5 برابر حد مجاز اعلام‌شده است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان با بیان اینکه آلودگی هوا pm2.5 129 و pm10 53 اعلام‌ شده است عنوان کرد: آلودگی در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت و رومشکان بیشتر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جولان ریزگردها در آسمان استان لرستان/ آلودگی به 5 برابر حد مجاز رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..