تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه بازیگر زن با همسر سابقش پس از جدایی! +عکس

رابطه بازیگر زن با همسر سابقش پس از جدایی!

خواننده زن معروف پس از طلاق از همسرش، هنوز هم با وی رابطه دارد و با هم صمیمی هستند.

رابطه خواننده زن ماریا کری با شوهرش پس از جدایی

ماریا کری یکی از معروف ترین خوانندگان زن آمریکا و جهان است که بتازگی عکس های خودش و همسر سابقش را در شیکه اجتماعی منتشر کرده است و سوژه کاربران شده است.

ماریا و نیک که از زوج های محبوب هنری بودند، در سال ۲۰۱۶ از یکدیگر جدا شدند و به زندگی مشترک ۸ ساله خود پایان دادند، آنها دارای دو فرزند دو قلو هستند.

جدایی ماریا کری از نیک کنن بازیگر و کمدین مشهور تلویزیونی بسیار جنجالی بود و حواشی فراوانی داشت، به همین دلیل بازگشت احتمالی آنها به یکدیگر با واکنش های زیادی همراه شده است.

عکس ماریا کری در کنار همسر سابقش و فرزندان شان

عکس ماریا کری در کنار همسر سابقش

عکس ماری کری

در هفته های اخیر ماریا کری عکس های گوناگونی با نیک و فرزندانش در صفحات شخصی خود به اشتراک گذاشته، تصاویری شاد و هیجان انگیز که بیانگر روابط حسنه اعضای این خانواده ۴ نفره است.

هرچند که بسیاری از سایت ها و نشریات هنری انتشار این عکس ها را نشانه آغاز رابطه جدیدی تعبیر کرده اند، ولی ماریا کری و نیک ککن هنوز در این باره سخنی نگفته اند.
ماریا کری در تازه ترین گفت و گوی خود، با اشاره به رابطه دوستانه با همسر سابقش گفت، آنها تلاش می کنند به خاطر فرزندان خود، در حد ممکن کنار هم باشند و خانواده ای خوشحال و سرزنده هستند.

عکس ماریا کری در کنار همسر سابقش

عکس های ماریا کری خواننده جذاب و زیبا و همسرش

عکس ماریا کری در کنار همسر سابقش

عکس ماریا کری در کنار همسر سابقش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه بازیگر زن با همسر سابقش پس از جدایی! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..