تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وظایف اصلی و مهم طلاب ترویج دین است

ترویج دین از وظایف اصلی و مهم طلاب استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با مبلغان مذهب تشیع ساکن در شهر داغستان کشور روسیه، با اشاره به اهمیت تبلیغ در دین اسلام اظهار داشت: ترویج دین یک وظیفه مهم واصلی برای طلاب به‌حساب می‌آید و خداوند به کسانی که در این راه گام برمی‌دارند نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.
 
وی بااهمیت دانستن قوانین هر کشور افزود: شیعیانی که در کشورهای غیر اسلامی زندگی می‌کنند باید به‌گونه‌ای رفتار کنند که حکومت از عملکرد آن‌ها عصبانی نشده و موقعیت شیعیان به خطر نیفتد.
 
استاد برجسته حوزه از کنار گذاشتن پایه‌های اصلی دین توسط دشمنان که تهجی است خبر داد و تصریح کرد:این دسیسه دشمن سبب فاصله افتادن بین مسلمانان و منابع دین اسلام شده که ما مبلغان دین وظیفه‌داریم این توطئه را خنثی کنیم.
 
وی مکتب عاشورا را فرهنگ مبارزه با استبداد دانست و خاطرنشان کرد:شعار امام حسین(ع) هیهات من الذله است و این نشان‌دهنده این واقعیت است که فرهنگ اهل‌البیت (ع) از سوی حکومت‌های غیر شیعی قابل‌پذیرش نیست و برای همین شیعیان حاضر در کشورهای غیر شیعی باید مراقب باشند دچار مشکل نشوند.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وظایف اصلی و مهم طلاب ترویج دین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..