تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، به افراد توانمند و اصلح رای دهند

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، به افراد توانمند و اصلح رای دهندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن نواب افزود: در جمهوری اسلامی، مردم باید خود سرنوشت خود را تعیین کنند و تعیین سرنوشت نیز در صندوق‌های رای انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از بزرگترین میراث‌های امام راحل در انقلاب اسلامی است، گفت: حضرت امام راحل فرمودند'میزان رای ملت است'، باید به رهبر معظم انقلاب نیز تبریک گفت که به صورت جاودانه از این میراث بزرگ امام راحل حمایت، پاسداری و مردمسالاری دینی را در کشور نهادینه کردند.

نواب گفت: رهبر معظم انقلاب با صلابت در طول ۲۸ سال از میراث بزرگ امام راحل به خوبی پاسداری کرده و خود ایشان اعتقاد راسخ و جدی به حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اظهار داشت: رهبر انقلاب خطاب به مردم می‌فرمایند پای صندوق‌های رای بیاید و به هر کسی که دوست دارید رای دهید و حتی می‌فرمایند اگر ما را هم قبول ندارید در انتخابات شرکت کنید، این نشانه اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است.

نواب با بیان اینکه مساله انتخابات بسیار حیاتی و برای کشور سرنوشت ساز است، گفت: امنیت ملی، ثبات کشور وحساب بردن اجانب از کشور ما، استقلال و عزت همه در سایه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات اتفاق می‌افتد.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم برای انتخاب خود شاخص دارند و هر کسی که بتواند اعتماد مردم را بهتر جلب کند رای می‌آورد.

نواب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید انتخابات و رای دادن در کشور نهادینه شود و از حالت التماسی خارج شود، یعنی به جای اینکه دیگران توصیه کنند خود مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای آماده باشند.
 

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، به افراد توانمند و اصلح رای دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..