تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متاسفانه دولت یازدهم بجای توجه به مشکلات مردم دنبال حمایت از سران فتنه است!/در انتخابات ۲۹ اردیبهشت به این دولت نه می گوییم

ساعت: 09:40 منتشر شده در مورخ: 1396/02/27 شناسه خبر: 1107541

یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه و دانشگاه در اجتماع حامیان رئیسی مطرح کرد:

استاد حوزه علیمه و دانشگاه گفت: رهبری از همان روز اول به مذاکره با آمریکا خوش بین نبودند در حالی که برخی آقایان آن را فتح الفتوح می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، حجت الاسلام ناصر اصغری صبح امروز در اجتماع بزرگ حامیان رئیسی در بناب، با اشاره به سیاست خارجه دولت یازدهم، گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدا ۳ اصل؛ عزت، حکمت و مصلحت را به دولتمردان گوش زد می کردند و از آنها می خواستند این ۳ اصل را همیشه در راستای کار خود قرار بدهند، ولی متأسفانه این دولت در سیاست خارجه خود طوری با کشورهای دیگر رفتار کرد که آنها بخصوص آمریکا احساس کردند که ما به این مذاکرات شدیدأ نیازمند هستیم و آنها هر امتیازی را که بخواهند می توانند از ایران بگیرند.

وی در مورد توافق هسته ای یا همان برجام و تأثیرات آن در کشور، گفت: رهبری از همان روز اول به این توافق خوش بین نبودند در حالی که برخی آقایان آن را فتح الفتوح می دانند، امروز با سند امضاء شده، کار و پیشرفت هسته ای بسیار سخت شده است و ناظران کشورهای غربی کوچکترین فعالیت های هسته ای ما را تحت نظر دارند، و جالب تر اینکه طبق این توافق قرار بود کلیه تحریم های ایران در همان روز اول لغو شود ولی نه تنها آنها به تعهدات خود پایبند نبودند، بلکه تحریم ها را بیشتر کرده اند و تهدید به پاره کردن برجام می کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به مشکلات امروز جامعه مانند؛ بیکاری جوانان، گرانی، تورم و افزایش فساد، گفت: این دولت که ۴ سال است امور کشور را در اختیار گرفته است، در جلوی دوربین ها به مردم قول دادند در ظرف ۱۰۰ روز خیلی از مشکلات را حل کنند، اما امروز بعد این چند سال نه تنها شاهد حل مشکلات نبودیم بلکه بیکاری افزایش پیدا کرده و قشر ضعیف جامعه ضعیف تر شده اند و حالا آشکارا و بدون خجالت به مردم می گویند ما چنین قول های نداده ایم.

حجت الاسلام اصغری در مورد فساد اقتصادی و قاچاق کالا در کشور گفت: وقتی بزرگان این دولت و افراد نزدیک به آنها خود در قاچاق کالا فعال هستند، دیگر از دیگران چه توقعی می توان داشت.

 وی با بیان اینکه قیمت کالای ضروری مردم امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است، افزود: وقتی قبض آب، برق و گاز را می بینیم لرزه بر تن آدم می افتد، این چه سیاستی است که برچیده اند.

این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه به خاطر مشکلات فراوان کشور، و عدم توجه دولت یازدهم به آن به این دولت در این انتخابات نه می گوییم، ادامه داد: این دولت در کمال تعجب از سران فتنه ۸۸ حمایت می کند و از توجه به قشر ضعیف جامعه غافل مانده اند.

وی در پایان به اهمیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: از مردم می خواهم با حضوری باشکوه در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح سرنوشت را خود به دست بگیرند و به این مشکلات پایان دهند و دشمنان این کشور و نظام را بیشتر از گذشته مأیوس و نا امید کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متاسفانه دولت یازدهم بجای توجه به مشکلات مردم دنبال حمایت از سران فتنه است!/در انتخابات ۲۹ اردیبهشت به این دولت نه می گوییم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..