تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپن دومین حریف دختران ایران در مرحله دوم

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا در کشور تایلند در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال امیدهای ایران هم در این مسابقات که دومین دوره این رقابت هاست حضور دارند.  


مرحله دوم این مسابقات از روز گذشته آغاز شد و امروز با برگزاری 5 دیدار دومین روز خود را سپری خواهد کرد.  


تیم ملی والیبال امیدهای ایران در آغاز مرحله دوم مقابل تیم ویتنام به میدان رفت و با حساب 3 بر صفر مغلوب شد. دختران ایران امروز دومین دیدار خود در مرحله دوم را مقابل تیم ژاپن برگزار می‌کند. این دیدار از ساعت 19 به وقت محلی و 17و30 به وقت ایران برگزار می‌شود.


**برنامه روز دوم مرحله دوم مسابقات به شرح زیر است:

 
ازبکستان - نیوزلند | ساعت 9:00


هنگ کنگ - قزاقستان | ساعت 11:30


تایلند - چین تایپه | ساعت 14:00


ویتنام - مالزی | ساعت 16:30


ژاپن - ایران | ساعت 19:00 | 17:30 (به وقت تهران)


دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر «ناخون راتچاسیما» کشور تایلند برگزار می شود. تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران در نخستین دوره این رقابت‌ها به مقام هشتم رسید.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپن دومین حریف دختران ایران در مرحله دوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..