تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رازمند پایک در نقش ماری کوری جلوی دوربین می‌رود

وب سایت فیلم نت نیوز: کمپانی فیلم‌سازی استدیوکانال داستان زندگی ماری کوری را با بازی رازمند پایک، بازیگر نامزد اسکار ،جلوی دوربین می‌برد.پیش از این چند فیلم و سریال از زندگی این دانشمند ساخته شده است.

رازمند پایک در نقش ماری کوری جلوی دوربین می‌رود

استدیو کانال به تازگی تهیه‌کنندگی فیلم رادیواکتیو را به عهده گرفته، فیلمی که قرار است ابعاد انسانی، زندگی وعشق به علم یک دانشمند زن، ماری کوری را نشان دهد. در این فیلم همچنین موانع سر راه این دانشمند را می‌بینیم و تلاش‌هایی که منجر به کشف علمی ماندگار او در دنیای پزشکی شد.

رازمن پایک، بازیگر نامزد اسکار برای بازی در فیلم دختر گمشده محصول ۲۰۱۴، به تازگی به گروه بازیگران فیلم رادیواکتیو پیوسته است. کارگردانی این فیلم را  مرجان ساتراپی به عهده دارد.

کتاب‌های چاپ شده از زندگی‌نامه‌ی ماری کوری و همسرش، پییر، رمان‌هایی که با اقتباس از زندگی او نوشته شده و همچنین دست‌نوشته‌های به جا مانده از این دانشمند، دستمایه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی رادیواکتیو بودند و آنچه در فیلم خواهیم دید مصائب سر راه مادام کوری در راه دستیابی به کشف رادیواکتیو و چگونگی استفاده از آن است، و اینکه این مصائب چگونه‌ زندگی شخصی او را دستخوش تغییر کرد. روند فیلم غیر خطی است و بین گذشته، سال‌های کشف رادیو اکتیو و دوران درمان بیماران سفر می‌کنیم.

مدیر کمپانی استدیوکانان در باره‌ی این فیلم گفت: «آنچه در رادیواکتیو می‌بینیم صرفا یک زندگی‌نامه نیست. داستانی عاشقانه است از زندگی درخشان یک دانشمند، از معدود زن‌های موفقی که توانست دانش خود را به جامعه‌ی علمی دنیا ثابت کند. او نیروی زندگی داشت، تاثیرش همه‌جا و در همه‌ی اطرافیانش مشهود بود.»

به گفته‌ی گارگردان این فیلم، بازی در نقش ماری کوری به ظرافت و ذکاوت احتیاج دارد. او همچنان افزود: « رازمند پایک بازیگر قدرتمندی است و بعد از دیدن او متوجه شدم که برای این نقش مناسب است.»

در فیلم دو شخصیت کلیدی دیگر هم وجود دارند. همسر ماری کوری و پل لانگیو که عاشق ماری کوری بود. اما برای این دو نقش هنوز نام بازیگری اعلام نشده و انتخاب بازیگر همچنان ادامه دارد.

پیش از این هم زندگی مادام کوری موضوع ساخت چند فیلم و سریال بوده است که از بین آنها داستان عاشقانه‌ی اورانیوم محصول ۱۹۳۷ سینمای آمریکا، نامزد جایزه‌ی اسکار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رازمند پایک در نقش ماری کوری جلوی دوربین می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..