تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاصله 28 روزه استقلال با ورود به بحرانی جدید

کد خبر: ۵۳۳۳۱۷

۱۳۳۷  بازدید

باشگاه استقلال باید طلب جی لوید ساموئل را پرداخت کند.

خبرآنلاین: به نظر می آید باشگاه استقلال تمام پرونده های خود در مورد بازیکنان خارجی را حل کرده اما در یک مورد هنوز مشکلاتی وجود دارد. استقلال برای اینکه نامش از فهرست باشگاه های محروم از جذب بازیکن خارجی خارج شود، می بایست طلب جی لوید ساموئل را بپردازد.

آنطور که روزنامه گل نوشته این بازیکن ترینیدادی از استقلال چیزی حدود 137 هزار دلار طلب دارد و باشگاه استقلال هم برای پرداخت این بدهی مهلتی 28 روزه دارد که اگر این اتفاق بیفتد محدودیت استقلال در جذب بازیکن خارجی از بین خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاصله 28 روزه استقلال با ورود به بحرانی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..