تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال رابطه غیراخلاقی بازیکن سرشناس و نپرداختن مهریه همسر موقت

حاشیه های غیراخلاقی یک بازیکن سرشناس و همچنین نپرداختن مهریه همسر موقت خود, باعث جدایی وی از تیم پرطرفدار شد.

پرونده جدید اخلاقی دلیل جدایی بازیکن جنجالی از تیم پرطرفدار

یکی از بازیکنان جنجالی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم های پرطرفدار را دارد درگیر پرونده جدیدی شده است که جایگاه او را در تیم سابقش به خطر انداخته است.

این بازیکن که بارها از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق جریمه شده و حکم محرومیت دریافت کرده به روش های مختلف توانسته است به لیگ فوتبال ایران برگردد و قراردادهای سنگین امضا کند.
آخرین پرونده او در ارتباط با جنجال ازدواج موقت این بازیکن بود که عدم پرداخت مهریه همسرش سر و صداهای زیادی در شهر به پا کرد اما پرونده جدید این بازیکن فراتر از مهریه و مشکلات مشابه آن بوده و رسوایی بزرگی به بار آورده است که باعث شده مسئولان باشگاه بالاخره قید حضور این بازیکن را بزنند.

ظاهرا فدراسیون فوتبال گزارش هایی از پرونده جدید ارتباط پنهانی و خارج از قاعده این بازیکن حتی با استانداردهای کشورهای دیگر، دریافت کرده و آن را به باشگاه مذکور اطلاع داده و از ارجاع پرونده به کمیته اخلاق خودداری کرده است.
باشگاه پرطرفدار هم بالاخره قید حضور این بازیکن را زده است اما جالب این است وی همچنان مشتری دارد و قرار است با پیشنهاد یکی از مربیان سابق خود راهی یکی از تیم های جنوب کشور شود.

این بازیکن جنجالی که پیش از این توهین های متعددی به فوتبال ایران و اعضای آن داشته هیچ وقت به اندازه قراردادهای میلیاردی که داشته برای باشگاه هایش موثر نبوده و با قرار دادن مدیران باشگاه مقابل هواداران قصد دارد جریمه هایی که به خاطر رفتارهای جنجالی اش داشته را نادیده بگیرند و تمام مبلغ قرارداد فصل قبل خود را دریافت کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال رابطه غیراخلاقی بازیکن سرشناس و نپرداختن مهریه همسر موقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..