تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ متأسفانه فقرا قبلاً مازراتی داشتند!

کد خبر: ۵۳۳۲۷۴

۴۲۰  بازدید

در حال حاضر ما در نخستین انتخاباتی قرار داریم که دولتمردان آن در کمال تعجب و شگفتی از دستاوردهای خودشان حرف می‌زنند و شگفت‌انگیزتر این است که دستاوردها متعلق به دوره خودشان است. مثلاً در گذشته افرادی بودند که در تبلیغات خود کشف...

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

در حال حاضر ما در نخستین انتخاباتی قرار داریم که دولتمردان آن در کمال تعجب و شگفتی از دستاوردهای خودشان حرف می‌زنند و شگفت‌انگیزتر این است که دستاوردها متعلق به دوره خودشان است. مثلاً در گذشته افرادی بودند که در تبلیغات خود کشف آتش و اختراع سنگ‌ پا را به خودشان اختصاص می‌دادند و هیچ واهمه ای هم از نگاه کردن به دوربین و بیان این دستاوردها نداشتند. اما دولت یازدهم می‌آید و در مورد دستاوردهای خودش صحبت می‌کند، مگر قاعده به این صورت نیست که شما باید از دستاوردهای دیگران به نفع خودتان استفاده کنید؟‌یا ما به طورکل جریان را بد متوجه شده‌ایم؟


یکی دیگر از مسائلی که بشدت این روزها باب شده، کلی‌گویی است.مثلاً یک زمانی تورم ما خیلی خوشگل و شیک بالای 40 درصد بود، آن زمان هیچ‌ کس اعتراض خاصی به گرانی قیمت‌ها و سفره‌ای که قرار بود با نفت پر شود اما با«لایک!» پر شده بود، نداشت. اما الان که تورم متأسفانه و در کمال شرمندگی تک رقمی شده، ناگهان عده‌ای عصبانی شده و فریاد می‌زنند: ‌«مردم فقیر شده‌اند!». واقعاً هم راست می‌گویند، چون مردم الان در خانه‌هایشان فقط یک دوربین عکاسی دارند که به محض ورود کاندیداها به خانه‌هایشان از این بزرگواران عکس بگیرند، دیگر هیچ چیز قابل ملاحظه‌ای سر سفره‌هایشان نیست.اصلاً چرا راه دور برویم؟ شخصاً در زمان دولت‌های رنگین نهم و دهم یک بوگاتی و یک مازراتی داشتم که متأسفانه یکی از اعضای دولت یازدهم پس از پیروزی در انتخابات با بنده دست به یقه شد و به زور کتک این دو خودرو را از زیر پایم بیرون کشید.


مسأله دیگر بحث فدا شدن است... ببخشید! قاطی کردم. مسأله دیگر بحث مسکن است که دوستانی که تا دیروز فریاد می‌زدند که دولت های نهم و دهم بود که مردم را خانه‌ دار کرد، الان از مشکل مسکن صحبت می‌کنند، بنده فکر می‌کنم که احتمالاً تصور این دوستان این است که شخص رئیس جمهوری به خانه‌های مردم رفته و به آنها گفته: ‌«تا سر برج باید از اینجا بلند شید!»‌ چون نمی‌شود که مردم یک زمانی مسکن داشته باشند و یک زمانی مسکن نداشته باشند.دوستان یک طوری از مسکن مهر حمایت می‌کنند که بنده گاهی فکر می‌کنم «کاخ کرملین»‌را از روی این خانه‌ها الگوبرداری کرده‌اند، به همین دلیل توصیه می‌کنم همین بزرگوارانی که به« نخریدن خانه‌های مسکن مهر توسط مردم به دلیل کم‌ کاری دولت یازدهم» اعتراض دارند، خودشان بروند و یک ماه آنجا زندگی کنند، اگر گرگ آنها را نخورد یا اسیر راهزن‌ها نشدند، آن وقت قول می‌دهیم ما هم خانه‌های این طرح شگفت‌انگیز را بخریم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ متأسفانه فقرا قبلاً مازراتی داشتند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..