تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت ترامپ از ترکیه

به گزارش افکارنیوز،

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از دیدارش با رجب طیب اردوغان، همتای ترک خود که به واشنگتن سفر کرده است، در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

ترامپ در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک، با تأکید بر حمایت آمریکا از ترکیه در روند مبارزه با داعش و پ‌.ک‌.ک، خاطرنشان کرد: واشنگتن هر چه سریع‌تر تجهیزات نظامی را که آنکارا سفارش داده است، تحویل خواهد داد.

اردوغان ترامپ

در همین حال، اردوغان خواستار همکاری کشورش با آمریکا در مسائل خاورمیانه شد و اظهار کرد که این همکاری برای سایر کشورهای جهان بسیار مهم است.

رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین تصریح کرد که هر دو کشور در قبال مبارزه با تمامی اشکال تروریست متعهد هستند.

وی افزود: آنکارا نسبت به توسعه روابط خود با واشنگتن متعهد است و هر دو کشور اتفاق‌ نظر دارند که تعاملات خود را در حوزه‌های اقتصادی، انرژی و دفاعی گسترش بخشند.

در همین حال ترامپ درباره دیدارش با اردوغان گفت: رایزنی‌های طولانی و دشواری داشتیم اما این رایزنی‌ها بسیار موفقیت‌آمیز بود و روابط بسیار خوب میان رهبران دو کشور را بیش از پیش بهبود خواهد بخشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت ترامپ از ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..