تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل 3 پرونده تخلفاتی برای هایپر استار غرب پایتخت/ جایگاه های عرضه سوخت سوژه روز تعزیرات

حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تشکیل 3 پرونده تخلفاتی برای هایپر استار غرب پایتخت/ جایگاه های عرضه سوخت سوژه روز تعزیراتبهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در قالب طرح نظارتی به همراه بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی از هایپر استار غرب تهران بازرسی صورت گرفت.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این گشت‌ها با احراز تخلف برای 3 واحد پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی پرونده به اداره کل تعزیرات ارجاع شد.

وی گفت: تخلفات این واحدها در خصوص گرانفروشی، عدم رعایت موازین بهداشتی و عرضه مواد غذایی فاسد بود که مواد فاسد در محل معدوم شد.

حسن بیگی عنوان کرد: همچنین در قالب گشت سیار از جایگاه های عرضه سوخت در شهر تهران بازرسی به عمل آمده و با متخلفان برخورد و نسبت به  تشکیل پرونده اقدام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل 3 پرونده تخلفاتی برای هایپر استار غرب پایتخت/ جایگاه های عرضه سوخت سوژه روز تعزیرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..