تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانشین مهدی طارمی در پرسپولیس مشخص شد

با توجه به احتمال جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس, برانکو تصمیم به جذب رحیم زهیوی بازیکن سابق تیم استقلال خوزستان گرفته است.

پیشنهاد پرسپولیس به رحیم زهیوی

سرمربی پرسپولیس برای مهدی طارمی جانشین معرفی کرد.

بحث انتقال مهدی طارمی به فوتبال اروپا جدی است و اگر این بازیکن نظرش تغییر نکند بعد از بازی پرسپولیس و لخویا برای ترک سرخپوشان اقدام خواهد کرد.

گویا پیشنهاد گلاسکو رنجرز اسکاتلند به طارمی جدی است و این بازیکن علاقمندی خود را برای پیوستن به این تیم پرطرفدار اروپایی اعلام کرده است. با توجه به این قضیه برانکو در آخرین نشست خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس نام بازیکن جانشین طارمی را اعلام کرده است.

او از طاهری خوسته اگر تصمیم طارمی برای رفتن به اروپا جدی است او نیز مخالفتی با این قضیه ندارد اما به شرطی که باشگاه یک جانشین مناسب برای وی پیدا کند.

رحیم زهیوی مهاجم پیشین استقلال خوزستان اولین گزینه جانشینی برانکو برای آقای گل لیگ است. البته پرسپولیس گادوین منشا و علی علیپور را هم در خط حمله خود دارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانشین مهدی طارمی در پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..