تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت سیلی داماد به عروس در مراسم ازدواج چه بود؟ +فیلم

علت سیلی داماد به صورت عروس در مراسم ازدواج چه بود؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در برخی از جشن های عروسی اتفاقاتی به صورت کاملا تصادفی رخ می دهد که می تواند تا آخر عمر برای عروس و داماد خاطره ای خوش یا تلخ را رقم بزند که هربار با یاد آوری آن یا اشک بر گونه هایشان جاری شود یا تبسمی بر لبانشان. اما اتقافی که در این گزارش می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم از آن دست رخدادهایی است که قطعا یادآوری آن تا پایان عمر موجب خنده و شادی یک زوج می شود.

درست لحظه ای که داماد در حال عهد بستن با همسرش در مراسم عروسی بود متوجه زنبوری مزاحمی شد که مدام دور و اطراف صورت عروس می چرخید، در همین لحظه داماد که حسابی از دست زنبور این صحنه کلافه شده بود بی اختیار و به صورت ناگهانی دستش را به حالت سیلی زدن به سمت صورت همسرش برد که این صحنه موجب خنده همه حضار و حتی خود عروس و داماد شد.

اما نکته ای که میان این خنده ها قابل تامل بوده این است که آیا عروس خانم تا آخر عمر این سیلی را فراموش خواهد کرد یا روزی در موقعیتی مناسب جلوی همه این کار را تلافی خواهد کرد؟

گفتنی است؛ وب سایت خبری دیلی میل احتمال داده که این اتفاق خنده دار در آمریکا رخ داده باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت سیلی داماد به عروس در مراسم ازدواج چه بود؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..