تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش تضمینی نیسان برای ترک اعتیاد به گوشی همراه +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به افزایش بی‌رویه  گوشی‌های هوشمند در خودرو ها  تمرکز رانندگان به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و تمرکز رانندگان را به هم ریخته و در اکثر موارد باعث بروز حوادث ناگوار می‌شود، به همین دلیل نیسان به منظور افزایش تمرکز رانندگان و کاهش حوادث منجر به آسیب با راه‌حلی خلاقانه به جنگ با این این معضل رفته است.

نیسان برای این کار راه  حل خلاقانه ای پیشنهاد  داد که به وسیله آن استفاده از موبایل، توسط  "سپر امواج” تلفن همراه، وای-فای و بلوتوث  مهر می شود که در این حالت راننده با خیال راحت به مسیر خود در جاده ادامه داده و عامل خارجی برای تمرکز حواس وی از سوی تلفن همراه وجود ندارد.


سپر امواج در دسته صندلی قرار می‌گیرد و با جمع‌آوری امواج الکترو مغناطیس مانع رسیدن آن به گوشی هوشمند می شود. در این حالت هر گونه فعالیت روی گوشی حذف خواهد شد.

نیسان این مرحله را "ناحیه خاموش” می‌نامد و بی اعتنایی به گوشی همراه به منظور افزایش تمرکز را آسان می‌کند. مدل مفهومی این فناوری در یک نسخه از نیسان جوک به نمایش درخواهد آمد.

اما اگر کاربران خواهان استفاده از سامانه بلوتوثی برای استفاده از موسیقی‌های گوشی همراهشان باشند، چه راهکاری باید اندیشید. نیسان برای این مشتریان نیز راه حلی اندیشیده و آن استفاده از پورت‌های USB است.

برای کنسل کردن این حالات می توانید تنها کافی است در سپر امواج خود را باز کرده و موبایل از محفظه مخصوص بیرون آورید، در آن صورت موبایل به راحتی با شبکه‌های مرسوم خود ارتباط برقرار خواهد کرد.

         

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش تضمینی نیسان برای ترک اعتیاد به گوشی همراه +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..