تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلام انتخاباتی رهبر در اینستاگرام بهنوش بختیاری

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندانگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ب ا توجه به نزدیک شدن به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، کشور با حال و هوای انتخاباتی بیشتری روبرو می شود و هرشخصی با هر دیدگاه سیاسی  برای تعیین سرنوشت کشور خود پای صندوق های رای حاضر شده و به نامزد انتخابی مورد علاقه اش رای می دهدد. ر این بین هنرمندان نیز دوشادوش دیگر اقشار جامعه در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت می کنند.


بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار کلامی از رهبر در صفحه اینستاگرامش از مردم درخواست کرد تا برای حفظ ارزش های ملی در انتخابات حضور یابند.


 بهنوش بختیار ی نوشت:
"بی تفاوت نباش. برای حفظ ارزشهات در تعیین سرنوشتت دخالت کن. برای داشتن ایرانی زیباتر؛ و برای حفظ تمام ارزش‌های ملی. بیست ونه اردیبهشت رور تولد من. روز انتخابات."
 

  انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلام انتخاباتی رهبر در اینستاگرام بهنوش بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..