تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده اونور آبی هم پاش به تاییدیه ها و تکذیبیه های انتخاباتی باز شد + فیلم

یک هکر موفق شده بود با نفوذ به اکانت اینستاگرام شماعی‌زاده، پستی در حمایت از یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به اشتراک بگذارد. شماعی‌زاده پس از اطلاع از هک اکانتش، صفحه جدیدی ساخت و در آن اینگونه نوشت:
 
"دوستان عزیز، اینستاگرام من توسط هکرها هک شده و قادر به وارد شدن به آن نیستم و چون با شماره تلفن دبی آن پیج را درست کرده‌ام و فعلا در آمریکا هستم و دسترسی به شماره‌ام در دبی ندارم، قادر به وارد شدن به اینستاگرام خود نیستم"

وی همچنین ویدئوی کوتاهی در صفحه‌اش منتشر کرد و در این باره توضیح داد: "ظاهراً هکرها در حال تبلیغات به نفع یکی از کاندیداها در صفحه من هستند. باید عرض کنم که من فعلا در این موضوعات دخالت نمی‌کنم".

 

خواننده خارج‌نشین حمایت خود از ستاد روحانی را تکذیب کرد +عکس 

هکر یا هکرهایی که موفق به هک اینستاگرام شماعی‌زاده شدند با انتشار پست زیر، او را حامی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران معرفی کردند. 

خواننده خارج‌نشین حمایت خود از ستاد روحانی را تکذیب کرد +عکس 

صحبتهای شماعی‌زاده را در فیلم زیر مشاهده میکنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده اونور آبی هم پاش به تاییدیه ها و تکذیبیه های انتخاباتی باز شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..