تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف روحانی از انتخاب شعارهای تند چیست؟

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز درباره کناره‌گیری قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: این حرکت می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و باید توجه داشت که عمده آرای قالیباف در سبد آرای رئیسی قرار می‌گیرد. این کناره‌گیری حرکت خوبی بود و جبهه اصولگرایی را تقویت کرد و اگر درست کار شود، رئیسی پیروز می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه روحانی یک شیوه را در پیش گرفته که با سر دادن شعارهای تند بخشی از آرای خاکستری را جذب کند و به گذشته بازگشته، اظهار داشت: با این حال عمده مردم مشکل اقتصادی، معیشت و اشتغال دارند؛ اگر چنانچه آقای رئیسی بتواند شعار «تغییر» را به گوش همه مردم برساند و از طرفی در مردم این باور به وجود بیاید که ایشان توان برطرف کردن مشکلات را دارد، تصور می‌کنم دوره اول انتخابات کار تمام است و این شعار محقق شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف روحانی از انتخاب شعارهای تند چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..