تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم جدید آمریکا علیه سوریه

کد خبر: ۵۳۳۲۰۵

۵۱  بازدید

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدیدی علیه برخی مقامات و نهادهای سوریه به اتهام ارتباط با دولت این کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، تحریم‌هایی را علیه 5 فرد حقیقی و 5 نهاد حقوقی سوریه به اتهام حمایت از دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری روسیه و یا ارتباط با کسانی که قبلا در فهرست تحریم ها قرار گرفته بودند، تحریم کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، در میان کسانی که نامشان در فهرست جدید تحریم‌های آمریکا علیه سوریه اعلام شده نام «محمد عباس» از خویشاوندان «رامی مخلوف» از تجار برجسته سوریه و از خویشاوندان «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه به چشم می‌خورد. وزارت خزانه‌داری آمریکا مخلوف را در سال 2008 به اتهام کمک به فساد مقامات دولت سوریه تحریم کرده بود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا گفته است که خیریه «البسطان» سوریه و مدیر این خیریه نیز تحریم شده است. منابع تأمین بودجه این خیریه نیز با مخلوف ارتباط داشته است.

حدود یک ماه پیش نیز آمریکا تحریم‌هایی را علیه سوریه اعمال کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم جدید آمریکا علیه سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..