تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوستی آمریکا و ترکیه همچنان ادامه دارد

کد خبر: ۵۳۳۱۸۰

۳۳۲  بازدید

روسای جمهوری آمریکا و ترکیه در کاخ‌سفید دیدار کرده و با بررسی مسائل منطقه و جهان بر تداوم دوستی دو کشور تاکید کردند.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-سه‌شنبه- در کاخ‌سفید میزبان «رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهوری ترکیه بود.

ترامپ و اردوغان در این دیدار متعهد شدند برای همکاری در حل مسائل منطقه‌ای و بهبود روابط میان آمریکا و ترکیه تلاش کنند.

دیدار ترامپ و اردوغان در کاخ‌سفید به گونه‌ای رغم خورد که انگار ترکیه از کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به کُرد‌ها نگرانی ندارد.

اردوغان پس از پیروزی در همه‌پرسی تغییر قانون اساسی، با دستی پر از گلایه در رابطه با حمایت تسلیحاتی آمریکا از کُرد‌ها و پناه دادن ایالات متحده به رهبر جریان گولن، به کاخ‌سفید سفر کرد.

اما ترامپ و اردوغان در این دیدار تلاش کردند با کمرنگ نشان دادن اختلاف‌های میان دو عضو ناتو، برای کاهش تنش‌های میان واشنگتن و آنکارا تلاش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوستی آمریکا و ترکیه همچنان ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..