تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت بی خوابی کودک در شب، چند نکته

بچم، قبل از خواب خوب شام میخوره و جاشو عوض میکنم و کلی خسته اش میکنیم ولی بازم زود زود بیدار میشه.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: باسلام نوزاد پانزده ماهه ای دارم با وزن 11/700 و قد 75 و وزن تولد 3/700 شبها تا صبح هر یکی دو ساعت بیدار میشه تو خواب گریه میکنه و تا شیرمو نخوره از به خواب نمیره قبل از خواب خوب شام میخوره و جاشو عوض میکنم و کلی خستش میکنیم ولی بازم زود زود بیدار میشه پیش خودم میخوابه طول روز ظهرها یکی دو ساعت میخوابه فقط چیکار کنم شب بخوابه راحت هیچ بیماری هم نداره.

پاسخ دکتر احمدرضا فرسار، متخصص کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:

دوست عزیز، شب نخوابیدن شیرخوار دلایل متعددی دارد. شایع ترین علت آن پوشش زیاد و بیش از حد شیرخوار است و همچنین گشنه نباشد. اگر درجه حرارت محیط 24 و 25 باشد بدون رو انداز برای شیرخوار مناسب است، اگر دما 26 درجه باشد لباس نخی برای او مناسبه و اگر 27 به بالا باشد تنها لباس تن شیرخوار باید پوشک باشد. گاهی هم شیرخوار از تماس پوست به پوست با مادر ارضا نمی شود و سعی می کند شب جبران کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت بی خوابی کودک در شب، چند نکته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..