تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت320میلیارد ریال مستمری به مددجویان بهزیستی

تعداد 954 دانش آموز و 403 دانشجوی معلول زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی در کهگیلویه وبویراحمد قرار دارند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان گفت: سال گذشته 320میلیارد ریال به مددجویان این استان پرداخت شده است.
جمشیدی اظهار داشت: از 450میلیارد ریال اعتبار سال 95 بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد 130میلیارد ریال در بخش جاری هزینه شده که با بخشی از این اعتبار مطالبات معوقه کارکنان بهزیستی پرداخت شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان عنوان داشت: بهزیستی برای پرداخت های ایاب و ذهاب، خدمات مشاوره ژنتیک، نگهداری 12مراکز روزانه، مراکز شبانه و نگهداری معلولان و کارگاههای آموزشی در مدت سال هزینه های زیادی پرداخت می کند.
وی افزود: برای کمک به تحصیل 954 دانش‌آموز و 403 دانشجوی معلول کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بیش از چهار میلیارد و 700 میلیون ریال از سوی بهزیستی استان هزینه شده است.
وی اجرای طرح غربال گیری ژنتیک برای پنج هزار زوج جوان استان برای کاهش معلولیت در سال گذشته را اقدام ارزنده توصیف کرد و افزود: چهار میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات و انجام آزمایش‌های ژنتیک برای این قشر اختصاص یافت.
جمشیدی افزود: برخی آزمایش های ژنتیک به صورت آزاد تا 70میلیون ریال هزینه دارد.
Bookmark and Share



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت320میلیارد ریال مستمری به مددجویان بهزیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..