تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره دورتموند، خودش را به بارسا پیشنهاد داد!

کد خبر: ۵۳۳۱۱۵

۱۶۸۶  بازدید

عثمان دمبله از مدیر برنامه های خود خواسته تا روند مذاکرات سال گذشته با بارسلونا را دوباره از سر گیرد.​​​​​​​

ورزش سه: عثمان دمبله از مدیر برنامه های خود خواسته تا روند مذاکرات سال گذشته با بارسلونا را دوباره از سر گیرد.​​​​​​​

 یک سال قبل و هنگامی که در تابستان سال 2016 بارسلونا به شدت به دنبال جذب یک مهاجم بود، عثمان دمبله مهاجم جوان دورتموند گزینه اصلی برای تقویت خط حمله بود.

اما این بازیکن جوان اذعان داشت که علاقمند است در ترکیب ثابت حضور داشته باشد و می داند که در بارسلونا تبدیل به نیمکت نشین خواهد شد و به همین بارسا در نهایت پاکو آلکاسر را به خدمت گرفت.

اما بعد از گذشت یک فصل و با توجه به اوضاع نامشص دورتموند و احتمال فراوان جدایی توماس توخل، هنوز هم دمبله یک گزینه مهم برای بارسلوناست.

ستاره دورتموند، خودش را به بارسا پیشنهاد داد!

در تابستان قبل، مبلغ احتمالی انتقال دمبله 12 میلیون یورو بود اما مشکل بزرگ، افزایش قیمت فراوان دمبله طی این 12 ماه بوده است اما این بازیکن جوان از مدیربرنامه خود خواسته مذاکرات و ارتباط با رابرت فرناندز، مدیر ورزش بارسا را از سر گیرد.

دمبله در فصل جاری نماشی درخشانی در ترکیب زنبورها داشته و با ارسال 20 پاس گل و زدن 9 گل، یکی از ستارگان بوندسلیگا و دورتموند لقب گرفته است.

علیرغم رد پیشنهاد بارسا در سال گذشته، دمبله اطمینان دارد که کاتالان ها باز به برای جذب او اقدام خواهند کرد و این بار پاسخ ستاره 20 ساله فرانسوی مثبت خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره دورتموند، خودش را به بارسا پیشنهاد داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..