تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعال آلمانی منکر هلوکاست دستگیر شد

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس مجارستان اعلام کرد "هورست ماهلر" -- Horst Mahler فعال 811 ساله و راستگرای آلمان را به دلیل حکمی جزایی بازداشت کرده است. این فعال آلمانی پیش‌تر به دلیل انکار هلوکاست زندانی شده بود. 

بر این اساس، ماهلر که یکی از بنیان‌گذاران "فراکسیون ارتش سرخ" در دهه شصت میلادی بود، در منطقه "سوپرون" و در نزدیکی مرز اتریش بازداشت شده است. دادستان کل بوداپست در بیانیه‌ای جداگانه حکم بازداشت او را توجیه کرد. 

پیش‌تر رسانه‌های آلمانی در ماه آوریل (30 روز منتهی به 10 اردیبهشت) گزارش دادند این فعال آلمانی برای فرار از محکومیت جدید زندان به دلیل نوشته‌های افراطی‌اش و نیز انکار آنچه کشتار یهودیان به دست نظامیان نازی‌ در جنگ جهانی دوم خوانده می‌شود (هلوکاست)، کشورش را ترک کرده است. 

ماهلر در سال 2009 به دلیل انکار هلوکاست به 10 سال زندان محکوم شد؛ اما به دلیل شرایط بد جسمانی‌ در سال 2015 آزاد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعال آلمانی منکر هلوکاست دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..