تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کثیف ترین جای دنیا کجاست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که میزان زباله در هر مترمربع از خاک این جزیره واقع در بین سواحل نیوزلند و آمریکای لاتین بیشتر ازهر جای دیگرجهان است. میزان تراکم زباله در جزیره هندرسون با مساحت 4.3 هکتار، 671 شیئی در هر مترمربع است.
 
تعداد اشیای پلاستیکی گوناگون در آنجا تقریبا 37 میلیون عدد است. وزن این زباله ها بیش از 17 تن است. دانشمندان همچنین می گویند زباله های پلاستیکی دیگری نیز در زیر لایه 10 سانتی متری شن درآنجا مدفون هستند. هر روز 27 زباله جدید به پلاژ جزیره هندرسون انداخته می شود که عرض آن ده متر است.
 
دانشمندان دلیل وضع فعلی را افزایش شدید تولید اشیای پلاستیکی در نیمه دوم قرن بیستم می دانند.
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کثیف ترین جای دنیا کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..