تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت مربی در شیراز

پنجاه و چهارمین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش دبستانی موقوفه ثارالله در شیراز آغاز شد.

برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت مربی در شیرازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله گفت: این دوره پا هدف تامین کادر نیروی انسانی و ارتقای علمی مربیان مقطع پیش دبستانی و دبستان از عصر امروز آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.
احد قائدی افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با نحوه تدریس و آموزش قرآن کریم به کودکان به روش‌های داستان، شعر، قصه و نقاشی، علائم کاربردی و اشاره‌ها آشنا می شوند و روش تدریس پنج عنوان کتاب تربیتی، روانشناسی و ارتباط با کودک را فرا خواهند گرفت.
وی افزود: تسلط بر روخوانی و روان‌ خوانی قرآن کریم، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم، داشتن سابقه تدریس در مراکز تربیت کودک، آشنایی با نحوه‌های ارتباط با کودک و حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط پذیرش در دوره‌های آموزش تحصصی تربیت مربی مهد قرآن و مراکز پیش دبستانی است.
قائدی گفت: این فعال قرآنی گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر از بانوان فعال و مربیان قرآنی در دوره‌های آموزش تخصصی تربیت مربی مهد قرآن و مراکز پیش دبستانی شرکت کرده و موفق به اخذ گواهی تدریس شده‌اند.
مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله (ع) با دارا بودن بیش از ۱۳۰ مرکز مهد قرآن وپیش دبستانی در کشور یکی از بزرگترین مراکز آموزش قرآن کریم محسوب می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت مربی در شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..