تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر مثبت دکترین زیدان در مورد رونالدو

کد خبر: ۵۳۳۰۹۲

۱۹۱  بازدید

به نظر می رسد روشی که زیدان برای استفاده از رونالدو به کار گرفته کاملا موثر واقع شده است.​​​​​​​

ورزش سه: به نظر می رسد روشی که زیدان برای استفاده از رونالدو به کار گرفته کاملا موثر واقع شده است.​​​​​​​

 رونالدو در حال حاضر 32 ساله است و طبیعی است که همانند سالهای گذشته از انرژی و توانایی لازم برای درخشش برخوردار نیست اما متد زین الدن زیدان باعث شده تا او یکی از بهترین و مفیدترین فصول خود در برنابئو را سپری کند.

زیزو در مقاطع پایانی فصل تصمیم گرفت در بازی های مهم از رونالدو استفاده کند و در بسیاری از بازی ها به او اجازه استراحت بدهد.

تاثیر مثبت دکترین زیدان در مورد رونالدو

این روش باعث شده تا از ماه آوریل که هر سال ماه سرنوشت ساز فصل است، رونالدو در 9 بازی 11 گل به ثمر برساند و میانگین فوق العاده 1.2 در هر بازی را ثبت کند.

این رکورد از زمان پیوستن رونالدو به رئال، دومین عملکرد فوق العاده او در این مقطع به شمار می آید و ستاره پرتغال کهکشانی ها تنها در فصل 2012 موفق شد با زدن 13 گل در 10 بازی، میانگین بهتری از امسال را بر جای گذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر مثبت دکترین زیدان در مورد رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..