تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصر اراضی سودان را اشغال کرده است

رئیس جمهوری سودان دولت مصر را مورد انتقاد قرار داد و گفت، با وجود اینکه مصر اراضی سودان را اشغال کرده است، اما خارطوم صبورانه رفتار می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز، عمر البشیر، رئیس جمهوری سودان در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: با وجود اینکه مصر بخشی از اراضی سودان را اشغال کرده است، اما سودان هیچ اهانتی به مصر نکرده است.

عمر البشیر نام این اراضی را که معتقد است مصر اشغال کرده، اعلام نکرد.

وی افزود: رسانه‌های خصوصی و دولتی مصر برای اهانت به سودان تلاش می‌کنند و سودان نسبت به این رفتارها صبر پیشه می‌کند، چراکه روابط مصر و سودان تاریخی بوده و روابط این دو کشور بسیار مستحکم است.

رئیس جمهوری سودان خاطرنشان کرد: مصر هدف قرار گرفته است و ما نیز هدف قرار داریم هرگونه شکافی در این روابط به ضرر دو طرف است و این امر به نفع دشمنان امت عربی است.

از دیرباز درگیری میان مصر و سودان بر سر منطقه مرزی حلایب که مشرف به دریای سرخ است، وجود دارد.

از سوی دیگر، عمر البشیر اخباری مبنی بر ایجاد پایگاه آمریکایی در اراضی سودان را تکذیب کرد.

وی با استقبال از لغو تحریم‌های آمریکا علیه سودان، گفت که سازمان اطلاعات آمریکا خواهان برداشتن نام سودان از فهرست کشورهای حامی تروریسم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصر اراضی سودان را اشغال کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..